Вчитување Настани

« Сите Настани

  • настанот помина.

Coffee with an expert

јануари 16 @ 18:00 - 20:00

Please scroll down for English ~
Мк

Започни ја новата година со вложување во себеси и својот бизнис.
Напиј се кафе со експерт, а потоа продолжи на пијачка со пријателите! 🙂

„Имаш одличен производ, а не знаеш како до подобро поврзување со корисниците/потрошувачите?“
По идентификување на „болна“ точка, следниот чекор за градење на успешен бизнис е изнаоѓање на релевантни податоци за потрошувачите/корисниците и пазарот во целост.
Во текот на оваа работилница ќе дознаете како да стигнете до потребите и барањата на потрошувачите/корисниците, да ја анализирате конкуренцијата и да ги квантифицирате можностите кои ги нуди пазарот.
Ќе дојдете до ова со изучување на основите на истражувачката методологија, практични примери и применливи совети за подобар перформанс во истражувањето.

Која е Maria?
Maria поседува работно искуство во повеќе различни индустрии како истражувач на пазарот и аналитичар за амбициозни стартапи, агенции, НВО и индивидуи.
Со повеќе од 8 години искуство во Истражување на пазарот & Дигитален Маркетинг Maria поседува вештини со кои ќе ви помогне да дојдете до најважните податоци за вашето бизнис окружување, конкуренција, трендови и корисници.

Maria Nemenman е #SwissEP Entrepreneur-In-Residence од Израел, која работи со стартапи и организации во Македонија.

EIR Europe е иницијатива од страна на Швајцарската Претприемничка Програма, финансирана од Владата на Швајцарија и имплентирана од Swisscontact заедно со J.E. Austin.

Карта за оваа работилница чини 150 мкд.
Во истата имате вклучено пијалок по избор (кафе / сок / вино / пиво).

Пријави го твоето присуство на angela@publicroom.org

________________________
________________________

eng

Start your year right, by investing in yourself and your business.
Have a coffee with an expert, and later you can go on and have drinks with your friends! 🙂

“Have a great product or service, but not sure how to connect with new customers?”
After identifying a paint point, the first step to build a business is to quantify the market and gather meaningful data on your customers and competition.
Public Room is presenting an event to find out how to research customers’ needs and wants, analyze competition and quantify market opportunity.
During this workshop, you will master research methodology essentials, get practical examples and actionable tips for performing a reliable research and making sure the time, energy and money you’re investing in building your business is well spent.”

Who is Maria?
Maria is a cross-industry market researcher and competitive intelligence analyst working with ambitious startups, agencies, NGOs and individuals.
With over 8 years in Market Research & Digital Marketing she is here to assist you in finding the most reliable data for your business environment, competitive landscape, industry trends and customers.

Maria Nemenman is #SwissEP Entrepreneur-In-Residence from Israel working with startups and supporting organizations in Macedonia.

EIR Europe is an initiative by the Swiss Entrepreneurship Program, funded by the Government of Switzerland and implemented by Swisscontact in consortium with J.E. Austin.

A ticket for this workshop costs 150 mkd.
Included in this price you have a drink by your own choosing (coffee / wine / juice / beer).
Register your attendance at angela@publicroom.org

Заинтересирани: 15 лица

Детали

Датум:
јануари 16
Време:
18:00 - 20:00
Настан Категорија:
Настан Тагови:
,

Место

Public Room
50 Divizija 22
Skopje, Macedonia
Веб-страница:
www.facebook.com/1461861060699363